دستگاه شیرینگ پک تونلی

  • ۱۲۹

دستگاه شیرینگ پک در تمامی واحد های تولیدی کوچک و بزرگ کاربرد فراوانی دارد و در انواع مختلف ساخته میشود که یکی از آنها دستگاه شیرینگ پک تونلی است . 

این دستگاه با توجه به نیاز مشتریان گرامی در انواع مختلف از نظر ابعاد کوره ، سوخت کوره (برقی / گازی یا دوگانه) و نوع برق (تک فاز / سه فاز) مصرفی تولید میشود .

معمولا با توجه به تیراژ تولید محصول مورد نظر سرعت شیرینگ نیز متغیر است ، این میزان با افزودن نوار نقاله جانبی بصورت اتوماتیک به میزان قابل توجهی افزوده میگردد .

دستگاه های شیرینگ پک تونلی معمولا بصورت نیمه اتومات یا تمام اتوماتیک ساخته میشوند که با توجه به نیاز و شرایط استفاده از آنها کاربردهای خاص خودشان را دارند . 

این نکته را نیز باید در نظر داشت که قیمت تمام شده این نوع از ماشین های بسته بندی با توجه به انواع فول اتومات و نیمه اتومات متغیر است و معمولا برای کارگاه های کوچک و متوسط از لحاظ صرفه اقتصادی دستگاه های نیمه اتوماتیک برایشان مناسب تر است .



شما مشتری

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

لینک باکس دوم فوتر

ارتباط با ما

  • واحد فروش : 09900980119
  • خط مستقیم کارخانه : 02634707007
  • فکس : 02634703344
  • ایمیل: wankosanat@gmail.com
  • آدرس : کیلومتر 18 جاده قدیم هشتگرد - نرسیده به پلیس راه چهارباغ - شرکت وانکو صنعت